6 Temmuz 2013 Cumartesi

En Güzel Padişah Halılar

Geçen hafta oğlumuz halının üstüne bir türlü çıkmayan yeşil bir boya döktü. Tek çare de yeni halı almak kaldı. Eh, zaten eskimişti diye kendimizi avuttuk biz de. Bugün Evidea.com’dan halı siparişi verdik. Açıkçası bugünlerde en sevdiğim sanal alışveriş sitesi Evidea. Çok kaliteli bir yer olduğuna inanıyorum. Hep çok güzel kampanyalar yapıyorlar ve de siparişler hep zamanında geliyor. Çok şık şeyler var cidden. Beni store perde konusunda yanıltmadı.

 
Halı konusunda da yanıltmayacağına inanıyorum. O kadar güzel de bir halı ki inşallah bir sorun çıkmaz. Padişah Halı halılarını hep çok beğeniyordum zaten. Bu kadar modern halı görmedim. Ayrıca kahverengi mobilyalarımızla ve yine Evidea.com’dan aldığımız, az önce de bahsettiğim krem rengi stor perde ile de renklerinin çok uyumlu olacağını düşündüğüm bir halı. Kübik desenleri var. Cidden çok hoşuma gitti.



Üstelik Evidea.com’da bunun gibi bir sürü halı var. İhtiyacınız varsa size hemen bu web sitesini öneriyorum. Gerçekten her ebat ve her renkten halı bulabilirsiniz. Seçmekte sorun yaşarsanız Padişah Halı benim favorim, bunu da dikkate alın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder