31 Temmuz 2013 Çarşamba

Bu Nevresim Takımları Muhteşem

''Evidea.com’dan 15 gün önce aldığım Vengi çift kişilik yatak örtüsü mobilyalarımla çok iyi bir uyum sağladı. Uzun süredir istediğim gibi bir yatak örtüsü bulmakta sıkıntı çekiyordum. Çoktandır arıyordum. Sonunda bir arkadaşımın önerisi ile Evidea.com ile tanıştım. Ne istediğini bilmem ama her şey var orada demişti. Cidden de var. Çok güzel bir site, zevkime çok uygun şeyler var. Kırmızı tafta kumaş üzerine işlemeler ve nakışlar ve bunlar üzerinde de çeşitli geometrik desenler var. Çok hoşuma gitti. Ayrıca sitedeki nevresim takımları ve yatak örtüsü fiyatları çok uygun. Bir de kendimize çift kişilik ve oğlumuza da tek kişilik nevresim takımı aldım. 



 Oğlum arabaları çok sevdiği için ona Baysal Taxi tek kişilik nevresim takımı aldım. Beyaz üzerine kırmızı arabalar ve palmiye ağaçları deseni var. Oğlumun çok hoşuna gitti. Kendimize de Aran İstanbul V1 kahverengi çift kişilik nevresim takımı aldık. Üzerinde İstanbul manzaraları olduğu için çok hoşuma gitti. Çünkü ben çocukluğumu İstanbul’da yaşadım ve şimdi İstanbul’dan uzaktayım. Her gece yatağa giderken artık çocukluğumu hatırlıyorum. Kız Kulesi, Galata Kulesi ve daha birçok yer…




Beni Evidea.com ile tanıştırdığı için arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Bundan sonra bu tür ihtiyaçlarımı hep bu siteden karşılayacağım.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder