25 Eylül 2013 Çarşamba

Alışveriş Çılgınlığının Yeni Şekli

Giyim konusunda tam bir takıntılıyım. Ne kadar kıyafeti olursa olsun yine de "Giyecek hiçbir şeyim yok" diyebilenlerdenim. Kıyafet dolabım dolup taşmasına rağmen önünde saatler geçirip giyecek bir şey bulamadığım zamanlar olabiliyor. Aynı kıyafetin değişik renkleri, ufak bir ayrıntıyla farklılaşan 4-5 aynı ürün gibi durumlar var dolabımda.

Bunların nedeni, alışverişi çok sevmem. Yeni bir kıyafet, çanta, aksesuar aldığımda gerçekten çocuklar gibi şen oluyorum. O aldığım şeyi giymek için sabırsızlanıp bir fırsat yaratmaya çalışıyorum. Bu özelliklerim de sürekli alışveriş yapmaya itiyor beni. Düzenli olarak alışverişe çıkıp beğendiğim ve sürekli alışveriş yaptığım bayan giyim mağazalarını dolaşıp yeni çıkan ve indirime giren ürünleri inceliyorum. Blucin, bluz, ayakkabı, çanta gibi ürünlere baksam da beni her zaman en çok etkileyen şey elbise oluyor. Güzel bir elbise gördüğümde eğer fiyatı çok uçuk değilse dayanamayıp hemen alıyorum. Bahsettiğim tüm bun koşuşturma çok yoruyor beni.




Online alışveriş platformları ile tanıştığımdan beri daha rahatım. Saatler boyu sürecek kıyafet ve elbise arayışımı çok daha kısa sürede yapabiliyorum. Kafamda yer alan ürünlere dair kategorilere gidip kolay ve hızlıca ürünlere göz atabiliyorum. Ayrıca giyim siteleri için fiziksel mağaza maliyeti, çalışan maliyeti gibi giderler olmaması nedeniyle fiyatların esnekliği mağazalara göre daha yüksek oluyor ve toptan giyim mağazasından alışveriş yapar gibi ucuz ürün bulma şansı da artıyor.

Bu yüzden ben artık genellikle online alışverişi tercih ediyorum. Siz de henüz bu dünyaya giriş yapmadıysanız, mutlaka denemelisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder