19 Ağustos 2013 Pazartesi

Pijama Rahatlığı


''Ev içerisinde en rahat ettiğimiz kıyafetimiz pijama tabi ki. Yoğun geçen iş günün ardından kendimizi evlere atıp rahat bir şekilde dinlenmek isteriz. Pijamalarımız bu dinlenme sürecinde en sevdiğimiz dostlarımızdır. Pijamalar da işlevselliğin yanı sıra şıklık da önemli bir ayrıntıdır. Pijama modelleri mevsim şartlarına uygun kumaşlardan seçilmelidir ki rahatınız kaçmasın. Geçenlerde online alışveriş sitesinden aldığım Artış Cepli Bayan Pijama Modeli ile ev içerisinde hiç olmadığım kadar rahatım. Hem şık hem rahat, efil efil bu pijama modeli ile evde artık daha mutluyum.

Pijama


Giycem'den aldığım pijamamdan o kadar memnun kaldım ki bir adet sütyen takımı ve eşim için boxer almaya karar verdim. Bir kaç gün önce sipariş verdim gelmesini bekliyorum.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder