19 Ağustos 2013 Pazartesi

Kom Şıklığı


''Bu yaz plajlarda yine Kom rüzgarları esiyor. Birbirinden güzel mayolar, bikiniler, mayokiniler Kom'da sizler için bulunuyor. Uzun süredir plajlarda hakimiyetini koruyan bikiniler bu sezon yerini mayokinilere bıraktı. Birbirinden güzel mayokini modelleri iddialı tasarımları ile Kom'da sizlerle buluşuyor. Ben tercihimi her zaman olduğu gibi bikiniden yana kullandım Kom Kreola Bikini modeli tam üzerime göreydi. Farklı tasarımı ve zarif görüntüsü ile tüm görenlerin kalbini çalan bir model.

Kom


Bikinimi aldıktan sonra bir adet de sütyen almaya karar verdim. Pierre Cardin'in oldukça hoş modelleri arasından bir tane seçtim ve oldukça beğendim. Hem şık hem de rahat bu model ile kendimi çok mutlu hissediyorum. Adeta iç dünyama renk geldi.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder